Maasvallei Netwerk nu in handen van eigenaar Erik Wille

De ondernemersclub ‘Het Maasvallei Netwerk’ werd in het Land van Cuijk vooral bekend bij lokale en regionale ondernemers door de vele Open Coffees en de Bedrijvenbeurs in Boxmeer.

Sinds 2010 werkte oprichter Michel Hovenkamp onafgebroken aan het succes
van het Maasvallei Netwerk. Nu, elf jaar later, is het tijd voor een nieuw gezicht en de verfrissende ideeën van ondernemer Erik Wille die samen met zijn team
het Maasvallei Netwerk een nieuwe impuls gaat geven. Hovenkamp draagt per 22 juni het stokje officieel over.
“Het Maasvallei Netwerk heeft een zwaar jaar achter de rug. Door de maatregelen en restricties was het onverstandig om de fysieke ontmoetingen tussen ondernemers tot stand te brengen.

Erik Wille en Michel Hovenkamp van het Maasvallei Netwerk

Het heeft ons de kans gegeven om uitgebreid te evalueren en om nieuwe plannen te bedenken.” zegt
Michel Hovenkamp. “Er zijn ontzettend gave ideeën bedacht en er is achter de schermen keihard gewerkt
om ondernemers in het Land van Cuijk de wind in de zeilen te kunnen geven. En dat is nu meer nodig dan ooit!” vult Erik Wille aan.
Vanwege de overname is een nieuwe website en een nieuwe huisstijl gelanceerd. Vanaf dinsdag 6 juli vindt ook weer de eerste Open Coffee plaats in
Boxmeer, bij de horecaondernemer “De Douairière” aan de Steenstraat. De Open Coffee is en blijft kosteloos en is niet alleen een leuke manier om het
netwerk van de ondernemer te vergroten, maar het is ook een inspirerend moment om nieuwe inzichten kunnen krijgen op het gebied van branding en
marketing. Een vakspecialist van een succesvol regionaal marketingbureau geeft invulling aan dit thema dat in juli centraal staat. Aanvang is om 09:00u en
het is nodig voor ondernemers om zich aan te melden via www.maasvallei-netwerk.nl.

Tijdens de Open Coffee komt een videoploeg van Omroep Land van Cuijk om beelden maken voor een televisie-uitzending.
Of er dit jaar nog een Businessbeurs georganiseerd wordt kan Erik Wille nog niet zeggen. “De tijden zijn nog onzeker en we kunnen nog geen maanden
vooruit kijken. We gaan voor succes, dus reken op medio 2022, als we weer duizenden bezoekers en exposanten veilig kunnen verwelkomen.”
Michel Hovenkamp gaat zich richten op een nieuwe zakelijke uitdaging. “Het succes van ‘Glazenwasser Beuningen’ ging zo snel dat ik besloten heb om dit
verder uit te bouwen. Ik heb onlangs mijn eerste personeelslid aangenomen en ik kan het aantal opdrachten nu al bijna niet aan.” zegt Michel Hovenkamp. Hij
blijft als strategisch adviseur aan boord om de overgang in goede banen te leiden. Ondernemers die meer willen weten kunnen op de website terecht voor alle
informatie. Ze kunnen hier ook terecht om zich aan te melden als lid van deze regionale zakelijke netwerkorganisatie.